BÖZSILAND

Nagyon szubjektíven nagyon Nagy-Britanniáról

Egészség, nincs ügy

2017. június 21. 00:37 - Wolf Claw

nhs-scheme2.jpgPicit furcsa nekem ez az ország. Az itteni (a lakóhelyemhez legközelebbi) Medical Centreben nem azt erősítik hogy beteg vagy és szedjél száz féle gyógyszert, hanem éppen azt próbálják beléddumálni hogy nem is vagy annyira beteg mint te gondolod.

(A kép forrása: http://pharmacistdiary.com)

A lányomat Magyarországon minden orvos izélgette hogy le kellene fogynia, elkezdtett diétázni erre itt meg közlik vele hogy teljesen rendben van a súlya meg úgyis fejlődik még vagyis majd rendeződik. Én ma konzultáltam egy nővérrel aki elmagyarázta hogy nem is vagyok annyira cukros mint azt a magyar orvosok belémtolták. 3 havonta elfér egy vérvizsgálat de amúgy ha szedem a gyógyszert ahogy eddig akkor nagy gond nem lesz. Itt nem gyógyszerlobbi van, hanem inkább ellenkampány. Ok, hogy sok angol ahogy tüsszent egyet már rohan a kórházba és veri az asztalt hogy neki azonnal antibiotikum kell de én sosem voltam ilyen. Most vagy azt hiszik hogy én is felveszem ezt a szokást és inkább preventiv jelleggel ledumálnak vagy tényleg az itteni viszonyok szerint ez "nem vagy 1000%-os de azért közel vagy hozzá" gondolkodás a mérvadó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bozsiland.blog.hu/api/trackback/id/tr5312610105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása